

Secrets de museu. Monogràfic sobre complements del vestit (s. XVII-XX)
12 desembre 2021 / 11:00 - 13:00
| 4,5€Activitat de pagament per a adults amb inscripció prèvia al següent formulari (places exhaurides).
Sabates, guants o bosses són d’ús habitual, però n’hi ha d’altres que han variat la seva funció, com els barrets o els bastons, o que fins i tot han desaparegut, com el carnet de ball. El fons del museu conserva peces originals de diverses èpoques que mostrarem fent un recorregut per la seva història.
Secrets de museu és una activitat que permet mostrar i explicar les peces més amagades de les col·leccions de la mà de la conservadora Mercè López. Ella destapa històries i vivències que hi ha al darrera dels objectes que ara mateix no estan exposats i que potser no es podran exhibir mai. Durant l’activitat es presenten la indumentària, els complements o altres documents històrics de forma directa i sense vitrines i es detallen algunes de les tasques de conservació i emmagatzematge del patrimoni tèxtil.
La visita té lloc a les sales del museu i a les reserves on els objectes romanen perfectament conservats. Per a més informació, podeu contactar amb: auladidactica@cdmt.cat /93 731 52 02.