

Tarda amb l'artista... Eugeni Forcano, a càrrec de Josep Guindo
15 desembre 2022 / 17:30 - 18:30
| GratuïtActivitat gratuïta per a adults, inscripció prèvia al següent formulari. Aforament limitat.
El cicle “Tarda amb els artistes” engloba visites i altres activitats que van a càrrec dels artistes que exposen en alguna de les sales del Museu. En aquest cas, serà Josep Guindo, un dels comissaris de la mostra "Forcano Moda", qui guiarà la visita i ens presentarà al reconegut fotògraf Eugeni Forcano.
En l’exposició, que ocupa la sala de la 2a planta, s’inclou una selecció de 40 fotografies que Forcano va realitzar per al món de la moda. Són trets d’una gran vitalitat i d’una posada en escena un punt surrealista. La genialitat de la mirada de Forcano idealitza i plasma la moda magistralment, no sols fotografiant el producte, sinó també aportant una lectura social de l’entorn on va ser creat.
En la visita comentada que s’ofereix avui, podreu conèixer de prop l’experiència de l'artista i el seu procés creatiu. Per a més informació, contacteu amb: auladidactica@cdmt.cat / 93 731 52 02.